כל מה שחשוב לדעת על צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

צילום מוצרים לאינטרנט

אנשים רבים מנצלים את הפריחה בעסקי המסחר באינטרנט ונהנים להעלות מוצרים משלהם לחנויות ולדפי עסק שהקימו בפלטפורמות השונות. כולם רוצים למכור וכולם רוצים שהמוצרים שלהם גם יזכו למוניטין הטובים ביותר בתחומם. שם העסק תלוי בזה וביכולתו להציג אמינות, שירות לקוחות אחראי וקטלוג מוצרים אטרקטיביים למכירה. התחרות בכל תחום באינטרנט קשה מאוד ומה שעושה את הקליק הראשוני של הלקוח שנכנס לאתר שלכם הוא תמיד ויזואלי. מה שהוא רואה ומה שהוא חווה כלקוח ומשתמש באתר יהיה תמיד מה שיעשה עליו רושם וישכנע אותו להישאר, לחקור ולקנות. זוהי הסיבה העיקרית שחובה להגיש ללקוחות צילומים מקצועיים ומעולים.

 

דגשים חשובים בצילום מוצרים לאינטרנט:

  • אוכלים, שותים וקונים עם העיניים תחילה – גם אם אתם בטוחים שיש לכם מוצר יפהפה למכירה, תתפלאו לדעת עד כמה רוב היופי והאסתטיקה שלו נעלמים במעבר לאינטרנט. במיוחד כשמדובר במוצר צבעוני עם הרכב מיוד, כמו בגדים בעיצוב מקורי ומבד בעל טקסטורה מיוחדת. הכל יכול ללכת לאיבוד בצילום שטוח ולא מקצועי שלא יידע להוציא את הצדדים האסתטיים ויזואלית ממנו.
  • הדגשת הצדדים היפים לעומת הפחות מושכים – לא שאתם מנסים להסתיר משהו, אבל מטבע הדברים לכל מוצר יש צדדים יפים ואטרקטיביים וצדדים משעממים שאינן מושכים לקנות. גם אם חייבים להראות הכל זה לא אומר שצריך ללכת לאיבוד ביניהם ולא להדגיש לטובתכם את מה שעובד באמת על הלקוח.
  • הצגת המוצר בפרופורציה נכונה וצבעים אמינים למניעת הטעיה – לא פעם קורה שמוכרים מוצרים ומקבלים אחר כך תלונה של לקוחות על כך שמה שהוצג אינו תואם לתמונה. זה עלול לגרום תלונה לאתר שבו אתם מוכרים את המוצרים שלכם ולסגירת החנות שלכם, וזה עלול לגרום לפרסום ביקורות לא מחמיאות במדיה החברתית ולפגוע בכם.
  • עמידה בדרישות אתרים כמו אמזון ואיביי – אתרים שונים שבהם אתם מוכרים מוצרים כאלה, במיוחד אם זה בתכניות שותפים, חייבים לעמוד בדרישות הצגת המוצרים כדי למנוע הטעיות של לקוחות.
  • חיזוק המוניטין המכובדים שלכם – השקעה בצילום מוצרים מקצועי מכבדת אתכם כבעלי העסק ומחזקת את מעמדכם כבית עסק אמין ומקצועי שמכבד את הלקוחות שלו.

השאר תגובה