בניית מצגת עסקית

בניית מצגת עסקית

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

אנשי עסקים מבינים כי אין הזדמנות שנייה לרשום ראשוני ולכן בעת בניית מצגת עסקית עליהם ליצור את הרושם הטוב ביותר. למעשה באמצעות הצלחתה של המצגת תקבע האם  הצופים בה ימשיכו את ההתקשרות או שמא יעברו למשרד אחר.

ישנן מספר שאלות חשובות אשר יש לשאול טרם הכנת המצגת

אם תרצו, הכנת מצגת דומה לבליינד דייט – בדיוק כפי שמנסים להתכונן לפגישה ולעשות רושם טוב כך בעת בניית מצגת עסקית. הרושם אשר המצגת תותיר יקבע לא מעט את ההצלחה בעולם העסקי.  בעת בניית המצגת חשוב ביותר להביא בחשבון מספר פרמטרים כגון סגנון המצגת, שילוב תמונות , סגנון הכתב,  וכן האופן בו המסר מועבר.- אותם פרמטרים יקבעו האם המצגת תהיה מוצלחת . ישנן מספר שאלות חשובות אשר יש להביא בחשבון טרם ההכנה כמו למשל מיהו קהל היעד? כיצד תוצג המצגת? מה יהיה סגנון התצוגה?  על איזה מסך תוצג המצגת? האם המצגת מכירתית או הסברתית?

תפקידה של המצגת הוא להניע את קהל היעד

בעת בניית מצגת עסקית חשוב מאד להביא בחשבון את ההנעה של קהל היעד ולכן חשוב מאד לענות על השאלה מה תפקידה של המצגת – האם למשוך משקיעים או שמא להציג את השירות? אם מדובר במצגת המיועדת עבור משקיעים הרי ההמלצה היא להציג את המידע באופן ענייני ותכליתי- משקיעים חשופים למגוון רחב של פניות ולכן חשוב מאד לשמור על מיקוד.  כך או אחרת, קהל היעד יקבע כיצד תוצג המצגת מבחינת התוכן וכן מבחינת עיצוב.

על מנת להצליח במצגת ניתן להיעזר בשירותיו של יועץ עסקי הבקיא בתחום הכנת מצגות. בשל העובדה כי כיום ניתן למצוא לא מעט יועצים עסקיים ההמלצה היא לבצע סקר מקיף על מנת למצוא את היועץ הטוב ביותר. בבואכם לאתר יועץ עסקי חשוב מאד לתת את הדין על ניסיונו הרב וכן מקצועיות- מדובר בשני פרמטרים אשר אסור להתפשר עליהם על מנת להצליח במצגת.  היוועצות עם לקוחות קודמים עשויה לסייע לכם לאתר את איש המקצוע אשר יסייע לכם בהכנת המצגת בצורה הטובה ביותר.

 

השאר תגובה