אילו סקרים עדיפים לכם? טלפונים או באמצעות SMS

סקר לקוחות שנערך לאחרונה על ידי חברה בבריטניה מצא שרוב האנשים מעדיפים לערוך סקרים באמצעות הודעות טקסט. הסקר נערך בבריטניה, אך סביר להניח שאותן תוצאות יימצאו גם במדינות אחרות. הסקר גם מצא כי יש סיכוי גבוה יותר שסקרים טלפוניים יתבצעו במהלך שעות העבודה וסביר יותר שיושלמו עד בני דור המילניום.

בחלק זה תתבקשו לבחור בין שני סקרים שונים. סקר אחד הוא באמצעות SMS, ואילו השני הוא באמצעות שיחת טלפון. סקרים הם דרך מצוינת לקבל משוב מהלקוחות שלך, אבל הם גם יכולים להיות משימה שגוזלת זמן. לא קל לקבל סקר עם שתי שאלות ותשובות טקסט בלבד. זו הסיבה שחברות רבות משתמשות בסקרים טלפוניים ובסקרי SMS כדי לאסוף משוב.

מקבלי משוב אמין ומדויק מהלקוחות

סקרים יכולים להיות דרך יעילה לאסוף משוב מלקוחות, אבל זה לוקח זמן ומאמץ מצד החברה שעורכת אותם. ישנם סקרים רבים ושונים שניתן לערוך באמצעות טלפון או טקסט. עם זאת, סקרים טלפוניים פופולריים יותר מסקרי טקסט מכיוון שאנשים מרגישים יותר בנוח לענות על שאלות בטלפון.

סקר טלפוני: אם אתה רוצה לשאול על דעותיך לגבי נושא ספציפי או משהו שחווית, סקר טלפוני הוא הטוב ביותר עבור זה. זה גם נהדר לבקש מאנשים להשתתף במחקר ולקבל עליו תשלום.

סקר טקסט: אם אתה רוצה לשאול מישהו על דעתו בנושא מסוים, סביר יותר שהוא יענה אם הוא יקבל את השאלה שלו בהודעת טקסט במקום בטלפון.

כמה סוגים אחרים של סקרים כוללים סקרים וסקרים מקוונים. סקרים מקוונים משמשים בדרך כלל חוקרים וחברות שרוצים לאסוף נתונים מאנשים שיש להם גישה לאינטרנט. אתם רק צריכים להתאים את סוג העסק לצרכים שלכם.

 

אינטרנט טכנולוגיה טכנולוגיה לבית כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות במערכת שקילה אלקטרונית
התפקיד של מערכת שקילה אלקטרונית הוא להעביר אליכם לאורך תהליך הייצור את המידות הנכונות והמדויקות של...
קרא עוד »
דצמ 07, 2021
אייפון – איך מכשיר אחד שינה את העולם
כשאנחנו בוחנים מכשירים אשר השפיעו ושינו את העולם, אין ספק שלמכשירי סלולר יש מקום של כבוד ברשימה הזאת....
קרא עוד »
אפר 27, 2022
סדנת odt לילדים, לאיזה גילאים זה מתאים?
סדנאות odt אלו סדנאות מיוחדות אשר יכולות להיות פעילות מועדפת עבור קבוצות שונות בהזדמנויות מגוונות....
קרא עוד »
ינו 07, 2021