כל היתרונות של Microsoft crm

מערכת CRM איכותית היא בסיס מתבקש בכל עסק שמבקש למקסם את שורת הרווח שלו. מערכת Microsoft crm היא פתרון מעולה שמתאים לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים.
מדוע כדאי להשקיע במערכת CRM?
Microsoft crm היא מערכת שמבטיחה קשר אופטימלי של העסק לכל אחד מהלקוחות. אם בעבר בעלי עסקים, ובפרט אלה הקטנים, הכירו באופן אישי חלק גדול מלקוחותיהם ובהתאם יכלו לספק להם שירות מותאם אישית ואיכותי במיוחד, כיום הדבר כמובן בלתי אפשרי – אלא אם כן נעזרים ב-Clients Relationships Management.
ניהול קשרי לקוחות עם crm
מיקרוסופט crm היא חלק מדיינמיקס 365 שמהווה ERP שלם. בנוסף המערכת כולל גם רכיב AI שמאפשר להשביח עוד יותר את הפקת התובנות מהמידע הקיים ברשות העסק.
באמצעות מערכת crm תוכלו לשלוף – בקלות ובמהירות – תיעוד מפורט לגבי כל לקוח: פרטיו כפי שנאספו על-ידי אנשי העסק, התקשרויות קודמות איתו (טלפונים, מיילים, פגישות), רכישות שביצע, פידבקים שסיפק ועוד.
על בסיס המידע הנ"ל ניתן לדעת איך לפנות לאותו לקוח ולעניין אותו במוצרים קיימים או חדשים, ובאופן כללי להבטיח מקסימום שביעות רצון. בהקשר זה כדאי לזכור שבהשגת לקוח מושקעים משאבים רבים וכדאי להקדיש זמן ותשומת לב גם לשימור הלקוחות שעבדנו קשה כדי למשוך אלינו.
אילו מודולים כוללת מערכת crm?
כמו כל מערכת crm גם Microsoft crm כוללת מגוון רחב של מודולים.
בין השאר מציעות מערכות crm מודול שמאפשר ניהול נוח ויעיל של לידים (כשבהקשר זה כדאי לזכור שליד שלא מטופל נכון עלול לרדת לטמיון), ניהול של המשימות הרלוונטית, ניהול תהליכי מכירה, ניהול של השירות והתמיכה, ניהול דפי נחיתה, הפקת המסמכים החשבונאיים החיוניים, סליקה, דיוור וגם קמפיינים שיווקיים נוספים, דיווחי שעות של העובדים ועוד.
הסוגים השונים של Microsoft crm
מיקרוסופט crm היא כאמור חלק ממערכת Dynamics 365 שכוללת גם ERP (ראשי תיבות של Enterprise Resource Planning – מערכת לתכנון משאבי ארגון). החברה מציעה שתי אופציות: דיינמיקס 365 לחברות קטנות ובינוניות וגם מיקרוסופט crm ו-ERP לארגונים גדולים. בשני המקרים המערכת ידידותית למשתמש ונוחה לתפעול.