הפקת סרט תדמית

היום כשאנחנו רוצים למכור מוצר או שירות, זה לא מספיק להציג אותו, וזה גם לא מספיק לפרסם אותו בשלט חוצות או בכל צורה אחרת, אנחנו צריכים משהו מעבר. הדבר הזה שנקרא מעבר הוא לפעמים סרט קצר שמציג את מה שאנחנו מבקשים למכור, גם אם זה את השם שלנו, את התדמית שלנו.
היום אנחנו יכולים למצוא מגוון פלטפורמות בהן אפשר להפיק ולהציג סרטי תדמית מסוגים שונים. בין אם מדובר בסרטים אשר מיועדים לכלל הקהל ובין אם מדובר בסרטים אשר מיועדים לציבורים קטנים יותר וספציפיים.
הרבה מאוד חברות משתמשות באפשרות של הפקת סרט תדמית במטרה להציג את עצמן בפני קהלים שונים. למשל, אנחנו יכולים למצוא חברות אשר מפיקות סרטי תדמית מתוך כוונה להציג את עצמן בפני קהל חדש, בפני קהל לקוחות קיים מתוך כוונה גם להציג את החזון של החברה וגם להבליט את השינויים שהיא עברה. יש חברות שבוחרות באופציה של הפקת סרט תדמית מתוך כוונה להיחשף בפני משקיעים חדשים, בפני כלי תקשורת, וכן בפני גורמים בינלאומיים, אם בכוונתן להיפתח לשווקים חדשים.
כיצד מפיקים סרט תדמית
העבודה על סרט תדמית מתחלקת לשלושה חלקים עיקריים. החלק הראשון מתייחס לעבודת ההכנה, במהלכה אוספים את החומרים על החברה, מוצרים ושירותים, החלק השני מתייחס לעבודת הכנת הסרט עצמו, והחלק השלישי מתייחס לעריכת החלקים השונים, עד שיוצרים את הסרט באופן מושלם.
אומנם הפקת סרט תדמית היא לא כמו הפקת סרט עלילתי או דוקומנטרי, בין אם זה בגלל שהתקציב יותר נמוך, הסיפור הוא שונה, המטרות הן אחרות, אך כל אחד שמשתתף בסרט צריך לקחת אותו ברצינות דומה, שכן הדרך בה הצוות יעבוד על הסרט, כך הוא ייראה בסופו של דבר.
נקודה חשובה שצריך לציין, הפקת סרט תדמית הוא כלי שיווקי לכל דבר עבור העסק. אי אפשר להפריד אותו מאלמנטים אחרים שקשורים לשיווק ופרסום ולכן חשוב להשקיע בכך משאבים, זמן, וכמובן לעשות את זה על הצד הטוב ביותר על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק.