בניית MVP למי השירות מתאים
תאריך: פבר 07, 2022
לפני שנמשיך ונסביר למי מתאים שירות MVP נגיד שניה למה אנחנו מתכוונים. הפירוש המילולי של ראשי התיבות הללו הוא: 'פיתוח בר קיימא'. כלומר, אנחנו מדברים על פיתוח זריז של מוצר מאוד ספציפי הנותן מענה אחד או שניים. המטרה היא לא לפתח אפליקציה מלאה, המלווה בשורה של פיצ'רים, דוגמאות, עיצובים וגרפיקה. אלא ליצור מערכת שתיתן מענה מאוד נקודתי ותאפשר לנו, בתוך זמן קצר, להבין את הנתונים בשטח ואת מידת הצורך שיש באפליקציה מהסוג הזה. המטרה העיקרית כאשר ניגשים אל בניית mvp היא להבין האם האפליקציה הזו היא באמת משהו שיש עבורו דרישה. אם כן, מה הדברים שצריך אולי לשנות באפליקציה הזו או להוסיף כדי שתיתן מענה מקיף כמו שאנחנו מקווים שזו תיתן בסופו של דבר.
עבור מי המוצר מתאים
המוצר רלוונטי עבור שורה של מקרים:
- עבור מפתחים של מוצר חדש בשוק: קיימות אפליקציות, אותן כולנו מכירים, שהמטרה שלהן היא להחדיר טכנולוגיה חדשה לשוק. זו יכולה להיות אפליקציה שעוזרת לנהל זמן, שמאפשרת ללקוחות להגיע למתכונים בקלות, שנותנת מדיטציות בחינם ועוד. כל השירותים הללו, כדי שתהיה עבורם היתכנות כלכלית, צריכים לעבור איזו בקרה שתאפשר לנו להבין עד כמה השירות נחוץ ובאיזה אופן הלקוחות מעוניינים לקבל אותו. לפני שזורקים הרבה כסף על פיתוח אפליקציות שלא באמת הכרחיות, צריך להרגיש את השטח באתר שטיבל פיתוח אפליקציות.
- עבור מי שרוצים לתת מענה לצורך בארגון: אלו יכולים להיות כרטיסנים באוטובוס שאפליקציה יכולה להקל עליהם את העבודה, עובדים בריצפת ייצור או מדריכות בחדר כושר שצריכות לתאם משמרות. פיתוח של מוצר זריז שיאפשר להבין האם אפליקציה לעסקים מתאימה להם והאם השירות יכול לעזור וליעל את העבודה יכול לעזור לכם, בתור מנהלים להבין בדיוק מה השטח צריך בסופו של דבר.