סרט אנימציה שיווקי – יעיל או לא?

סרט אנימציה שיווקי - יעיל או לא?

אם אתם עוקבים אחר מה שמתרחש בעולם השיווק והפרסום, בוודאי שמתם לב לפעילות של בעלי עסקים וחברות לשיווק מוצרים ושירותים בדרך מקורית. אם אתם מחוברים אל הרשתות החברתיות ואל שאר מדיות – בוודאי הבחנתם כי סרטוני אנימציה שנועדו להעביר מסרים אל לקוחות וקהל הצרכנים – הפכו לדבר פופולארי ונפוץ. סרט אנימציה שיווקי, טומן בחובו יתרונות בהם נדון בהמשך. אבל מה זה בכלל סרטון אנימציה? איך יוצרים אותו? והאם הוא יעיל? הכול בהמשך.

בשנים האחרונות אנו שמים לב ליותר סרטוני פרסומת קצרים ומנופשים אשר הפכו לדרך מעולה לייצר מסרים ולשווק עסקים. סרטונים אלה מספקים דקות קצרות של טקסטים שנונים וחכמים המוצגים ללקוחות קצה על ידי דמויות מונפשות. דמויות אלה יכולות להיות בצורה של בני אדם או בעלי חיים. כמו גם של מכשירי חשמל או מכוניות, מבנים, כלי כתיבה, צמחים, ובעצם כל דמות שיוכלו לייצר אנימטורים, בהומור וביצירתיות.

כיצד יוצרים סרט אנימציה?

סרטון אנימציה בנוי מתסריט, דמויות, טקסים, מוזיקה, כתוביות ושאר אפקטים נחוצים. הסרטונים הפופולאריים אשר מושכים יותר ויותר צופים – הם אלה שייווצרו בהומור או בתחכום, עם דמויות מונפשות זכירות, עם צבעים נכונים, טקסטים שנונים, סלוגנים או משפטים מצחיקים אותם ניתן לזכור בקלות. סרטון מוצלח הוא כזה שיש בו המון יצירתיות ומקוריות.

את הסרטון מתחילים לייצר עם בריף שמפצחים המומחים בנוגע למסר השיווקי, לאחר מכן יצירת 'סטורי בורד' (מעין איור שנראה כמו קומיקס) תוך תיאור הרעיון הכללי. לאחר אישור של בעל העסק – יווצר הסרטון על ידי תוכנות גרפיקה חכמות.

לאחר אישור העלילה, הטקסט, הדמויות המוזיקה והכתוביות – נוצר סרטון מונפש שיווקי שמעביר מסרים לקהל הצרכנים בצורה מדויקת ונעימה.

מה היתרונות של סרטון שיווקי והאם הוא יעיל?

סרטון זה שנחשב יעיל במיוחד, טומן מגוון יתרונות, כמו:

  • זמן הפקה קצר.
  • עלויות נוחות.
  • שימוש בהומור ומקוריות.
  • יצירת מסר שיווקי זכיר במספר דקות.
  • יכולת ליצור עוד ועוד סרטונים למען יצירת טון ושפה מוכרים עבור המותג.

בשל כול אלה, רבים בוחרים בסרטון אנימציה לעסקים באמצעות אתר https://studioboico.com/.

השאר תגובה