קידום בגוגל לעסקים

קידום בגוגל

ישנם מספר כלים שונים אשר נמצאים בשוק עבור קידום בגוגל לעסקים שיכולים לעזור לנו לבצע מחקר מילות מפתח באופן קל ופשוט יותר. חלקם חינמיים, בזמן שאחרים מציעים פונקציות ואפשרויות מורכבות ומיוחדות בעבור תשלום חודשי. ההמלצה היא פשוטה: מצאו את הכלי אשר עובד טוב בשבילכם אך לעולם אל תתחייבו לכלי אחד ותסמכו בעיניים עצומות על התוצאות האלו. שאיבת מידע מלפחות שני כלים כאלה, בכל פרויקט מחקר מילות מפתח שאתם מבצעים, יעזור לכם לקבל פרספקטיבה שונה ועמוקה יותר. הנה רשימה חלקית של כמה מהכלים היותר נפוצים הנמצאים בשוק:

  • keywordtool.io
  • Keyword Spy
  • WordStream
  • SEO Book Keyword Tools
  • Google Trends
  • Soovle
  • SEMrush

אופטימיזציה למילת חיפוש אחת כל פעם

האסטרטגיה למילות חיפוש אשר עבדה טובה בשנת 2005 כבר לא תעבוד באותה צורה היום. אופטימיזציה לדפים עם מילת חיפוש אחת מובילה להחמצה של הרבה הזדמנויות חשובות, הכוללות טירגוט יותר איכותי דרך ביטויים ארוכים והישענות על קונספטים למילות חיפוש.

צפיפות מילות החיפוש

היה הייתה פעם, לפני לא הרבה שנים, תקופה בה קידום בגוגל לעסקים נבנה על בסיס הרעיון שישנה איזשהי פורמולת קסם למילות חיפוש אשר ציינה באיזה תדירות אותם מילים אמורות להופיע בדף. צפיפות מילות החיפוש הוא רעיון דביק למדי, למרות העובדה שאין לו שום תועלת בעידן התוכן שאנחנו חיים בו היום. במקום זה, שימו לב שאתם משתמשים בביטויים החשובים בתוכן שלכם בתדירות כזו שהם מראים נוכחות בדף, אך עדיין מוצגים בצורה שזה מרגיש טבעי ולא מוגזם.

דחיסה

דחיסת מילות מפתח הוא השימוש במילות מפתח בדרכים שהם לא טבעיות במטה דאטה של האתר שלכם, או בתוכן שלו (תחשבו על כותרת בסגנון "קידום אתרים באינטרנט אתרים אינטרנט קידום". זוהי פרקטיקה גרועה, זה לא נראה טוב בעיניי הגולשים, ורוב הסיכויים שהאתר יקבל עונש או אפילו הורדה מהרשימות במנועי החיפוש

שמות דומיין מלאים במילות חיפוש
לפי פוסט בבלוג שכתב שותף בכיר בבינג פעם, שמות דומיין מלאים במילות חיפוש טובות כבר לא מניבות כל כך ערך לדומיין. במקום להתמקד בשמות דומיין אשר מורכבים ממילות חיפוש לדוגמה: ‘(cheapasuscomputer.com) עדיף אם כבר לבחור דומיין ממותג אשר יכול לעזור בבניית סמכותיות והכרה למותג.

השאר תגובה